- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V této souvislosti jsem si vzpomněl na deset let starý rozhovor s jedním starostou, který mi popisoval, že chce-li uspět u SFDI (Státní fond dopravní infrastruktury), je potřeba mít v projektu alespoň tři mosty.
A teď trochu z praxe řidiče, plátce daní, různých poplatků a dálničních známek. Minulý týden jsem jel s rodinou do Budapešti a musím říct, že to byl zážitek. Tedy jízda po českých dálnicích. Kritiky dopředu upozorňuji, že neporovnávám české dálnice s německými nebo rakouskými, ale se slovenskými a maďarskými. Výsledek?
Rádio jsem mohl poslouchat na hlasitost 5 v Maďarsku a na Slovensku téměř po celou dobu. U nás, bohužel téměř po celou dobu jízdy po D1 jsem ho vůbec neslyšel ani na hlasitost 6. Volume více doprava jsem jaksi už dát nemohl, protože bych probudil dceru a spolu s hlukem auta přejíždějícího hrboly, sváry a nerovnosti, by se to opravdu vydržet nedalo.
Tím se dostávám k druhému porovnání - zatímco v Maďarsku a na Slovensku byla dcera bdělá, kochající se krásami přírody kolem dálnic, u nás po nájezdu na hrbolatou silnici usnula v drnčícím a houpajícím autě během pár minut. U mě by to fungovalo spíše opačně, zřejmě bych na zadním sedadle již podruhé spatřil svou snídani, ale každý jsme jiný. Alespoň k něčemu jsou naše slavné dálnice dobré.
Další články autora |
ING-FOREST s.r.o.
Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský kraj, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Moravskoslezský kraj, Olomoucký kraj, Pardubický kraj, Plzeňský kraj, Středočeský kraj, Ústecký kraj, Kraj Vysočina, Zlínský kraj
nabízený plat:
65 000 - 75 000 Kč